Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Γιατί καλό μου Fb δεν έχεις μια στάλα χιούμορ;

Στις 25 του περασμένου Μαϊου, το ιστολόγιό μου με τίτλο "Διαστήματα Ηλιοφάνειας" έλαβε μια όλως διόλου ανεξήγητη και άδικη ποινή αποκλεισμού από την πλατφόρμα του Facebook, για "παραβίαση των όρων της κοινότητας" σε ό,τι αφορά τα σπαμ". Όλες οι αναρτήσεις και όλες οι φωτογραφίες με αναφορά στο επίμαχο link "ξηλώθηκαν" και "έπεσαν" (κατέβηκαν), όχι μόνον από την σελίδα με τον ομώνυμο τίτλο (Διαστήματα Ηλιοφάνειας), αλλά από παντού (ομάδες, σελίδες και ατομικά προφίλ)! Μη βρίσκοντας κανέναν τρόπο να υπερασπιστώ το δίκιο μου, και έχοντας κοινοποιήσει το ζήτημα στο προφίλ μου, στις σελίδες μου και όπου αλλού έκρινα πως ήταν απαραίτητο, "συμμορφώθηκα". 

Θεωρώντας ότι έχει λήξει το ζήτημα, άνοιξα ένα δεύτερο ιστολόγιο, το gatouitiblogspot και επίσης έναν λογαριασμό στο tweeter, προκειμένου να μπορώ να κοινοποιώ ορισμένες δημοσιεύσεις μου για τα δελφίνια σε αιχμαλωσία όπως, για παράδειγμα, αυτήν εδώ εχτές αργά το βράδυ, που είχε θέμα την θαυμαστή λειτουργία του συστήματος ηχοεντοπισμού (σόναρ). 

Μπαίνοντας στην πλατφόρμα σήμερα το μεσημέρι (1η Αυγούστου), έλαβα μια ειδοποίηση σχετική με ένα σχόλιο σε μια ανάρτηση που είχε γίνει στις 25 Ιανουαρίου (δηλαδή περισσότερο από 6 μήνες πριν), με θέμα κάποια χιουμοριστικά φωτομοντάζ (εδώ), την οποία φωτογράφησα και επισυνάπτω. 

Υποτίθεται ότι το συγκεκριμένο ιστολόγιο έχει αποκλειστεί, οι αναρτήσεις του έχουν αφαιρεθεί από παντού, και το θέμα έχει λήξει. Και αναρωτιέμαι: προς τι άραγε οι συνεχόμενες προειδοποιήσεις για δημοσιεύματα και σχόλια τα οποία είχα γράψει παλιότερα, και τα οποία τώρα έχουν αφαιρεθεί; Μήπως επίκειται νέος αποκλεισμός και νέα ποινή; Μήπως όλο αυτό δεν στοχεύει πλέον μόνο στο ιστολόγιο αλλά και στο ατομικό μου προφίλ; Και γιατί άραγε; Τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά; Και πώς γίνεται να λαμβάνω ετεροχρονισμένα "μυνήματα υποστήριξης" για σχόλια και αναρτήσεις τις οποίες το ίδιο το Facebook έχει διαγράψει εδώ και τόσον καιρό; Αναρωτιέμαι αλλά απάντηση δεν βρίσκω.

 

 

 

 

 

 

Tweeted


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου