Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022

Τι έγραφε η Μαριανίνα για τους γιατρούς

 



 

 

 

 

 

 

 

Η Λαϊδα και γίδα*

Ο βοσκός είχε μια γίδα
και μια μέρα η Λαΐδα
πήγε για να πάρει γάλα
και κατάπιε την κουτάλα.

Ντρίγκι, ντρίγκι, ντρίγκι, ντρι,
ήρθαν έντεκα γιατροί
και αντί για τη Λαΐδα εξετάσανε τη γίδα,
και τη βρήκανε θρεμμένη,
τρυφερή και ψωμωμένη,
και την κάνανε γιουβέτσι
και τους πέτυχε έτσι έτσι.

Ήμουνα εγώ εκεί
και μου δώσανε ρακή,
ντρίγκι, ντρίγκι, ντρίγκι, ντρίγκι
κι ένα κόκκαλο με ξίγκι.



Σκώρος στο παλτό**

Ανοίγω τη ντουλάπα μου, τα ρούχα μου κοιτώ,
βλέπω το σκώρο που 'τρωγε το μάλλινο παλτό.
Πήγε κάτι να μου πει
και κατάπιε ένα κουμπί.

Δυό σκώροι, δυό σκωρογιατροί έφτασαν στο λεπτό,
το σκώρο εξετάσανε απάνω στο παλτό
και του είπε ο πιό παχύς:
"Σκώρε, μην ανησυχείς!

Γιά να στο βγάλω το κουμπί πριν κάνεις πυρετό,
ξεκόλλα τώρα απ' αυτό το μάλλινο παλτό
να σε πάμε σηκωτό
σε μπουφάν μεταξωτό".

Κι έφυγαν οι σκωρογιατροί και πάλι στο λεπτό
μα ξέχασαν τον ασθενή και πήραν το παλτό,
το παλτό μου το βαρύ
που 'χει τρύπες σαν τυρί. 



*Μαριανίνα Κριεζή: Οι αδημοσίευτοι μέχρι σήμερα στίχοι της για το Θέατρο Τέχνης (για τον "Πλούτο" του Αριστοφάνη που ανέβασε ο Μίμης Κουγιουμτζής, το 1994 στην Επίδαυρο [https://www.lifo.gr/culture/music/marianina-kriezi-oi-adimosieytoi-mehri-simera-stihoi-tis-gia-theatro-tehnis]

**Ποιηματάκι χαρισμένο στο περιοδικό «Εναλλακτική Κτηνιατρική κατά φύσιν» τεύχος 23, Οκτ-Δεκ 2006 [gatouiti

Λαϊδα 

Image at eyewideopen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου